ponedeljek, 2. april 2018

Čestitka za prvi rojstni dan


Pesek in školjke naj bodo ( nisem spraševala zakaj) na čestitki za malo Ajdo, ki je dopolnila prvo leto svojega življenja.

Pa sem izrezala številko ena in ji dodala slončka Najlepšega para in delfina, ki se je pridružil zabavi :-)





In nisem pozabila obdelati tudi notranjosti :-)


Prilepim v galerijo meseca aprila Najlepšega para.





9 komentarjev:

Nataša pravi ...

Kako mi je všeč, razigrano in ta papir mi je zelo všeč :)

Moje drobtinice23 pravi ...

Bogato opremljena voščilnica. Všeč so mi barve, ki si jih izbrala za Ajdo.
Živalice so pa nasploh čudovit okras na voščilnici.
Želim ti lep praznični ponedeljek.

VEANA R. pravi ...

Ooo, kako je srčkana in vsi tej slončki so super simpatični 💗💗

Zvonka pravi ...

Zelo zelo mi je všeč in čudovito si jo dodelala.

vilinke pravi ...

Zelo lepa.
LP Vilinke

Goga pravi ...

Lepa in razigrana.Lp Lili

Valerija pravi ...

Kako je lepa. Čudovito si jo okrasila od zunaj in od znotraj.

Tina pravi ...

Kakšna vesela banda ;-)!!!! Toliko veselja in emergije si ujela vanjo...

Renata pravi ...

iiii, všeč, všeč, všeč.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca