petek, 23. marec 2018

12/2018

Tokrat izziv na CCT - Božiček - SANTA


Najprej sem mislila, da bom tokrat izziv preskočila in naredila eno serijo malce po svoje. Potem sem pri Zvonki videla krasno čestitko z božičkom in jeleni in se spomnila, da imam podobno šablono tudi jaz in je nikakor ne znam uporabiti.





In sem se lotila...in imela kar nekaj težav in še zdaj nisem popolnoma zadovoljna :-)


Posenčila sem si seveda šest kartončkov. Potem izrezala Božička z vprego iz srebrnega svetlečega papirja. Vmes sem en kartonček nekje izgubila, sumim, da ga je odpeljal Božiček tja na sever, zato je na koncu nastalo samo 5 čestitk. Ko sem zalepila svetleče srebrno vprego, mi ni bilo preveč všeč, zato sem božičkovo vprego izrezala še enkrat iz belega kartona in jo zalepila na srebrno z malce zamika. Pa mi je nekaj manjkalo in sem dodala še hiške Najlepšega para in ne vem zakaj imam v glavi, da na praznične voščilnice paše nekaj rdečega, zato sem pobarvala vrata in polkna na rdeče. No zdaj mi ni veš tako všeč :-), morda bi bilo bolje s kakšnim modrim odtenkom...
Dodala sem še voščilo, ki se nadaljuje na notranji strani...


Od vsega mi je še najbolj všeč galaksija, ki je narejena po Vladkinih navodilih :-)


Pa še fotografije, če ste se prebili skozi vse hribčke in doline :-)












Prilepim v galerijo meseca marca Najlepšega para in na CCT.

9 komentarjev:

Valerija pravi ...

Zelo so lepe. Čudovito nočno nebo nad mestom...

Kristina pravi ...

Meni se zdijo krasne, poznam pa občutek, ko ima človek mogoče nekaj v glavi, pa se zdi, da tisto noče na papir. Posebej všeč mi je nebo in postavitev hišic.

Ne-Ja pravi ...

Meni tudi niso švoh, je pa res malo drugače kot smo vajene pri tebi. vsekakor so čudovite :)

Marija pravi ...

Prav super si izpeljala svojo idejo. Mogoče bi jaz res pustila hišice kar bele, ampak tudi s pobarvanimi polkni so prav simpatične. Zelo pa se mi dopade nočno nebo in izrez letečega Božička.

oldpunca pravi ...

Galaksijo si res fantastično naredila. Po mojem skromnem mnenju je tvoja mini serija prav lušno izpadla. Sem pa ob branju tvoje zgodbe podoživljala svojo. :-) Na koncu namreč vedno izpade čisto drugače, kot si zamislim. :-)))

AlisonC pravi ...

A lovely effect to have the die cut against the dark sky. Thanks for joining in at CCT

Renata pravi ...

Krasno vesolje si pričarala. Voščilnice so 1A.

Fabiola pravi ...

Très jolie scene Hali, j'aime beaucoup cette ombre argenté que tu as ajouté, elle donne du relief, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

EK Gorman pravi ...

That night sky is gorgeous. And that die cut out is perfect for this week's challenge. Thanks for joining us at 52 Christmas Card Throwdown.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca