sreda, 14. februar 2018

Valentinovo

Vsako leto pripravim mojim štirim najljubšim eno mini darilce, pozornost, da jih malce razveselim, kot oni mene bogatijo in preizkušajo celo leto he he. Lani so dobili mini ovitke za bombone tic-tac in zdaj šele vidim, da sem tudi lani  uporabila štampiljko sreča. Ja res, največja sreča je moja družina....


Letos sem izdelala ovitke, kamor sem skrila nekaj sladkarij - bombonov in žvečilnih :-)





Mini tulipan je kot naročen včeraj prišel kot darilce pri naročilu izdelkov Najlepšega para. Srce - veliko je sizzix, prav tako vejica in mali srček ( iz kompleta za izrez ene škatlice), velik rdeč srček je pa lesen. Čudovit dan vam želim!

4 komentarji:

Helena pravi ...

Lepa in srčna pozornost za tvoje drage.

moi pravi ...

Lepo si jih obdarila, mislim da znajo cenit tvoja darila.

VEANA R. pravi ...

Super luštkana darilca! Sladkosti in pozornosti so vedno vsi veseli, kajne?

HRANDICA pravi ...

Kako si prijazna! Prepričana sem, da tvoja družinica to neizmerno ceni ♥

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca