petek, 5. januar 2018

1/2018

Ja nič, kar se je pokazalo kot dobra praksa, je treba obdržati, kajne. Tako bodo tudi petki v 2018 namenjeni prazničnim voščilnicam in izzivom. Mogoče ne bo vsak petek serija šestih, ampak bo kdaj na vrsti tudi kakšna posebna, ki bo samostojna :-) Ampak upam, da bo tudi letos novembra škatla s prazničnimi pokala po šivih :-)


Za začetek se spodobi nekaj bleščečega, kajne?


In zato ena smrečica Najlepšega para, bleščeča in na bleščeči osnovi. Je potrebno porabiti še papirje in bleščice :-)











9 komentarjev:

Moje drobtinice23 pravi ...

Neverjetna si :)
Lepo si oblikovala prvo novoletno serijo za naslednje leto :D
Všeč mi je, da boš tradicijo peljala dalje.

Helena pravi ...

Ja, tudi jaz te občudujem, ker tako pridno sodeluješ v teh izzivih in si pridno polniš škatlo z voščilnicami.
Ta serija je enkratna in ravno prav bleščeča.

Marija pravi ...

Ojoj. Sem mislila da se še ni začelo... namreč sklenila sem da letos tudi jaz začnem s prazničnimi že januarja... no konec januarja. Hvala za vzpodbudo in opomnik.😊 Voščilnice so pa krasne.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Res domiselno si začela to leto. Prva serija je zelo lepa, dobro nadaljevanje
lp Tamara

Cvetoči travnik pravi ...

Ja noro, kolk ste dekleta pridna, da ne govorim, da se jih spraviš naredit kar 6 na dah:). Ob takem zagonu bo pokalo kar nekaj škatel:). Si ne upam obljubit, ampak mogoče se pa nalezem kaj od vas tako pridnih:). Lep pozdrav, Andreja

Majda pravi ...

Draga Hali - moj navdih in inspiracija! Sem si že lani rekla, da ti bom v letu 2018 sledila in izdelala 6 voščilnic namesto ene ... Pa pride tedenski izziv ... vem, da mi ne bo vsakokrat uspelo, vem pa, da mi boš v pomoč!!!
Bodi dobro, Majda

Nataša pravi ...

Lepe so. Ti pa itak zelo pridna. Želela sem da bi mi letos tudi meni uspelo...no bomo videli :)

Papirnate radosti pravi ...

OMB kaj se je že začelo??? Pa daj ti si čisto preveč pridna .Daj me še malo bolj brcni da se lotim tudi jaz :* :* :*

oldpunca pravi ...

Bravo! Tako se dela, ne pa da dober mesec skoraj ne spiš, da vse narediš pravočasno. :-) Krasne smrečice.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca