sobota, 9. december 2017

Čestitka za štirinajstletnico




Ena tresočka malce nenavadnih barv in seveda obveznih bleščic.


In dobra vila, ki izpolnjuje želje. Tebi eno in meni eno ;-)


Tudi v notranjosti. Sem se kar nekako navadila, da, če mi le čas dopušča, okrasim tudi notranjost.




3 komentarji:

Nataša pravi ...

Čudovita tresočka.

Majda pravi ...

Kako lepo se pri tebi blešči, kot snegec okrog moje hiške ...
Prelepo res!
Naj bo čarobna tvoja nedelja, Majda

oldpunca pravi ...

Super pravljična voščilnica. Fajn barve si kombinirala. Všeč mi je, da si v notranjosti barve obrnila. :-) Ko bom jaz velika in tako pridna, kot si ti, bom tudi okraševala notranjost, ker mi je zelo všeč. :-)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca