petek, 10. november 2017

Mala šola prazničnega ustvarjanja 1

Ja včasih se zgodi, da sta tudi po dve objavi na dan. Zakaj? Zato, ker močno zaostajam z domačimi nalogami na učnih urah pri Tini. In ja, v času mojih šolskih dni bila moja navada, da ne bi delala domačih nalog in da bi se izogibala delu zato danes pokažem prvo nalogo.


Kot veliko mojih sošolk, so tudi mene prevzeli ti lepi puhasti medvedki :-)




Tag Najlepšega para na katerem tako lepo sedi medvedek, ki je ves prazničen in pije vročo čokolado v katero je namočena sladkorna palica, ki jo bo polizal ob pogledu na zasneženo pokrajino in ptičke, ki obiskujejo hišico.




Medvedka sem "pobleščičila" po navodilih učiteljice Tine :-)


Tokrat prijavim čestitko z medvedkom na:



7 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Sem vedela, da pripravljaš nekaj čudovitega. :-) Voščilnico bi lahko hvalila, dokler mi ne bi zmanjkalo presežnikov. :-) Fantastična je!

Valerija pravi ...

O, kako lep žepek. Zelo všeč mi je bogata okrasitev.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Evo, še en medved...Slovenijo preplavljajo horde belih prikupnih medvedkov...samo tile so res tako ljubki, da ne bo nobeden za odstrel, tudi če se bodo preveč razmnožili. Res je fantastična okrasitev.

Helena pravi ...

Kakšno lepo "posteljico" si pripravila medvedu. Ampak si zasluži, saj je tako prikupen.

moi pravi ...

Krasno pokrajino za medvedka si naredila.

Vladuška pravi ...

Bogat in lep žepek si ustvarila in še medved se tako prikupno sveti. Pridna učenka si.

Tina pravi ...

Hali, kakpna romantična čarovnija je pa tole!!!! Čisto si me prevzela z vsakim detajlom...res nekaj krasnega!!!

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...