sreda, 15. november 2017

Dve zimski mixed media sliki - čestitki


 Med pospravljanjem ( saj veste tistem zadnjem prazničnem), sem našla eno zelo trdo lepenko - podlaga akvarelnemu papirju, ki sem jo pridno hrčkala (ostanek od teh razglednic).


In sem packala, barvala, odtisi, medo je itak zvezda letošnje jesni oz. zime.




Pa še en...


In oba skupaj :-)



10 komentarjev:

Marjeta pravi ...

Joj kako sta nežni. Nadvse mi je všeč barvna kombinacija. Da o izrezih sploh ne govorim. Čestitke.

moi pravi ...

Čudovito "packanje" in všeč mi je izbira barv.

Helena pravi ...

Te podlage od akvarelnih blokov tudi sama pridno shranjujem :) Si mi dala idejo, kako jih porabiti :) Tvoji mixed media čestitki sta fantastični. Bela v kombinaciji s to modro turkizno barvo jima lepo paše.

Nataša pravi ...

Čudovito, barve so topppp :)

VEANA R. pravi ...

Ustvarila si pravo zimsko vzdušje! Bela in mint zelena sta letos TOP, kot tvoji voščilnici...

Valerija pravi ...

Čudoviti zimski in zasneženi. Krasno!

Majda pravi ...

Kako drugače, čudovito si uporabila Tinina medvedka - vem, da bo navdušena, kot jaz ...
Prijeten večer ti želim, Majda

Valentina B pravi ...

OoO, kako dobra izbira barvne kombinacije. Medota se tako lepo podata na voščilnici.
Drugače, zanimivo in izjemno lepo!

oldpunca pravi ...

Rezultat pospravljanja je za čisto petko. :-) Upam, da ti še ni zmanjkalo kartončkov in da nas boš še večkrat razveselila s kakšno podobno lepotičko. Medo je car! :-)

Janja pravi ...

Čudoviti sta. Barvna kombinacija pa je odlična. Lp

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...