torek, 7. november 2017

Čestitki za trideset in štirideset let

Tokrat dve v vijola :-)



















In tale je bila za štiridesetletnico, ki rada hodi v hribe :-)












Uporabila sem nožke Najlepšega para ( pentlja, številke) zato lepim v galerijo meseca novembra.

7 komentarjev:

moi pravi ...

Lepi in bogati. Krasno ustvarjaš.

Valerija pravi ...

Zelo sta lepi in romantično okrašeni s prelepimi rožicami.

oldpunca pravi ...

Čudoviti vijoliki. :-) S kuvertami me vedno znova navdušiš, ker jih delaš kot za šalo, jaz pa skoraj diplomiram zraven.:-)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudoviti!!!
lp Tamara

Tina pravi ...

Ne vem kdaj sem vijola nazadnje uporabila...a ti si mo jo popolnoma zaluštala!!!! Čudovita kuverta in krasna voščinica.

Janja pravi ...

Še ena lepo okrašena kuverta. Pri meni kar ne pridejo na program :). Lp

VEANA R. pravi ...

Vijolična je prav lepa jesenska barva...obe krasni 💜💜

Čestitki za maturo in zahvala

  Še dve čestitki...prva za maturanta... in druga za maturantko In še ena..kot zahvala sošolki, ki je maturantu pomagala skozi leta srednje ...