sreda, 8. november 2017

Čestitke za rojstni dan

Pred prazniki sem malo preizkušala malce drugačne barvne kombinacije :-) Dva dni sem namreč pospravljala moj ustvarjalni kotiček ( ali že kar kot), sortirala papirje in našla kar nekaj uporabnih in ne premajhnih koščkov. Tako sem izdelala tale tris. Dve sta že pri prejemnicah, ena pa še čaka doma.









Pri tej sem najprej izdelala črno - belo - sivo ozadje, potem pa mi je prišel roza papir pod roke in sem se odločila, da temnejše tone popestrim z roza












7 komentarjev:

moi pravi ...

Ena je pripotovala k meni. Hvala ti zanjo. Zanimiva kombinacija barv, ki ša super izpade.

oldpunca pravi ...

Ena pa je moja. :-) Zelo mi je všeč. Hvala ti zanjo. <3
Sivo roza barvna kombinacija tudi super izpade. :-)

Janja pravi ...

Krasno si uporabila temnejši papir in lepo okrasila voščilnice. Lp

VEANA R. pravi ...

Rdeča kombinacija je prekrasna...zelo šik 🖤 Roza pa nežna romantična 💟 Bravo !!

Helena pravi ...

Ni ti bil dolgčas in si mimogrede pri pospravljanju še ustvarjala. Same lepotičke.

Nataša pravi ...

Čudovite so. Zelo mi je všeč sivo - roza barvna kombinacija :)

Tina Z. pravi ...

prekrasne kombinacije!

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...