ponedeljek, 13. november 2017

Čestitka za obletnico poroke

.... mojih staršev... še nekaj let pa bo 50, no danes je 46 po vrsti.


Lotila sem se barvanja sadja, a malo po svoje, nisem se resno lotila dela, kot je to naredila Vladka. Obljubim, da kmalu popravim, ampak res sem lovila zadnje minute preden sva se skupaj s prijatelji odpravila na martinovanje na Kras :-) Upam, da mi bosta učiteljici pogledali malce čez prste ;-)




Takole sem izrezala in pobarvala jabolko in hruško. Odtisnila obraza in pri hruški še brke iz seta žirafic :-). Ja, oče ima brke :-)



Prilepim v galerijo meseca novembra Najlepšega para (sadje, kvadrat s šivi, romantični okvirji, pentlja) in Malo šolo prazničnega ustvarjanja

5 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Tri krat hura za ta simpatični parček! :-) Super ideja, super izvedba.

VEANA R. pravi ...

Oooooo, super simpatična ! Čestitke <3

Tina pravi ...

Joj!!! Brke in pa mašnica in metuljček. Kakšno krasotico si ustvarila :-)!!!

Vladuška pravi ...

Učiteljica je dala smernice, vsaka učenka pa se loti po svoje :) Menim, da si prav dobro in nagajivo opravila delo.

Janja pravi ...

Kako zelo simpatično :). Lp

Čestitki za maturo in zahvala

  Še dve čestitki...prva za maturanta... in druga za maturantko In še ena..kot zahvala sošolki, ki je maturantu pomagala skozi leta srednje ...