četrtek, 2. november 2017

Čestitka za 60. let in okvir spominov


 Svetlo modra in rjava - to kombinacija mi je res všeč in te rožice Najlepšega para pašejo tudi na moško voščilnico, kajne?














In izdelala sem še okvir spominov. Prvič sem uporabila šablono spomini in tudi štampiljko :-)
Odločila sem se za jesensko dekoracijo, saj ima slavljenec roj.dan oktobra.












Lepim v galerijo meseca novembra Najlepšega para.

7 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Lepo barvno kombinacijo si izbrala in kuverta je prekrasna.Pa tudi okvir spominov je prav nekaj posebnega.

Majda pravi ...

To je tudi meni tako zelo ljuba barvna kombinacija :-) Prelepa je tvoja kuverta, zelooo mi je všeč!
Lep večer, Majda

Biljana pravi ...

Krasna je tvoja voščilnica-kuverta, meni te moške ne gredo preveč dobro od rok. Okvir spominov pa človeka zelo razneži, zelo lepo.

Helena pravi ...

Oboje je enkratno. Tudi meni je ta barvna kombinacija zelo blizu.

Moje drobtinice23 pravi ...

Oboje mi je všeč. Zbirka spominov je pa nekaj posebnega.
Lp Danica

Valentina B pravi ...

Meni je ta barvna kombinacija tudi zelo všeč. Ima posebno očarljivost tako za ženske kot tudi moške. Krasna kuverta in lepa zbirka spominov ujeta v okvir. Super ideja za darilo.

Tina pravi ...

Oh, kako zelo lepo si nanizla spomine!!!

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...