četrtek, 9. november 2017

Čestitka - knjiga za nogometnega navdušenca


...oz. ljubitelja nogometnega kluba Chelsea.

Želje so bile, da vključim ekipo in slavljenca, ostalo je bilo pa po mojem navdihu :-)



In notranjost...




Danes popoldan se pa lotim domačih nalog, ki smo jih dobile pri Tini, oz. Mali šoli prazničnega ustvarjanja. No, upam, da ulovim kakšno minuto ob vseh gospodinjskih opravilih, ki me čakajo :-)

2 komentarja:

oldpunca pravi ...

Super si skombinirala slike. Žoga se povsod kotali. :-) Najbolj pomembne pa so klubske barve.:-) Krasno darilo za nogomretnega navdušenca. Nikar ne pozabi narediti domače naloge. :-))

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Vse tvoje ideje s fuzbalom vedno pokažem mojemu navdušenemu fuzbalerju in moje četrto dete vedno zavzdihne in reče ....ej, tole je ful dobr. Samo pri ekipi je dobil malo ošpic ampak drugače pa...navdušenja spet ni mogel skriti.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...