petek, 3. november 2017

44. teden

Lepo pozdravljeni v tednu številka 44.
Tudi tokrat sem ustvarjala po izzivu na CCT - platno in les.





 

Izrez smreke sem naredila s pomočjo šablon Najlepšega para, prav tako so pentlje iz Tinine trgovine ( no nožek s katerimi sem pentlje izrezala). Seveda so mi ostale še izrezane smreke in jih bom verjetno uporabila v eni od prihodnjih serij prazničnih voščilnic.

Uporabila sem ostanke iz prejšnje serije in odprtino zapolnila z blagom...





Rdeč tris...


... in bel tris...



In vse na kupu :-)














7 komentarjev:

Nataša pravi ...

Joj kako si ti pridna. Lepe so.
Jaz pa v isti situaciji kot lani in lovim minute za praznične voščilnice :)

Fabiola pravi ...

adorable et charmante série de carte Hali, sobriété et charme avec une touche de rustique, merci de jouer avec nous chez CCT, biz

Moje drobtinice23 pravi ...

Še eno lepo zbirko novoletnih smrečic si naredila.
Lp Danica

AlisonC pravi ...

These simple trees are so pretty in the checks and buttons and bows are always fun.
Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

Andreja pravi ...

Res si pridna in naredila še en krasen set prazničnih voščilnic :-)) Zelo lepo izgleda izrez smreke zapolnjen z blagom.
Hvala ti, ker se spet igraš z nami na našem prazničnem izzivu pri Christmas Card Throwdown!

Valentina B pravi ...

Všečno, zelo všečno! :)
Super barvna kombinacija za praznične voščilnice.
Zelo simpatične smrečice.

Tina pravi ...

Hali, čisto si razturala s to krasno serijo. Tako lepo preproste so...in tako zelo praznične!

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...