sreda, 5. april 2017

Voščilnica in torta Frozen

Ana in Elsa in Krištof in Olaf so obnoreli mojo malo nečakinjo Ano, ki je praznovala svoj četrti rojstni dan :-)




Evo čestitka z Ano, Elso, snežinkami in bleščicami :-)






In tortaaaaaa glavno dekoracijo je prevzela Tinkara, jaz sme jo spekla in bila za moralno podporo.
Torta je preživela 90 km potovanje, led, figurice smo dodale tik pred fotografiranjem :-)



In notranjost... recept, tokrat nisem dodala zg. plasti, ampak sem zaključila s kremo iz mlečne čokolade :-)


6 komentarjev:

Valerija pravi ...

Krasna voščilnica, ampak torta zgleda še slajše. Hvala za povezavo do recepta, bo treba preizkusit, ker se mi kar cedijo sline.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tortica.....s tem me vedno kupiš...ostalih stvari sploh ne vidim....aja, voščilnica ...prekrasna je...ampak tortica (še sanjala jo bom)....pa na dijeti sem GROZAAAAAAA...

Sapfina (Barbara) pravi ...

Hali, navdusujes! Tortica je njami lepa, verjamem da tudi blazno okusna, voscilnica pa taprava za stiriletnico. Tudi jaz bi imela tako teto ;)

Goga pravi ...

Ha sem vedla da bo neki plavga 😂. Krasna tortica. Res ste jo lepo okrasile. Voščilnica je pa tudi lepa, samo jaz sem kakor Mojca, s torto se me da kupit.
Lp Lili

Vladuška pravi ...

Oldično opravljeno, to je morala biti nečakinja vesela.

Keti's Projects pravi ...

Iiiii, kolk dobro. Tudi torta izgleda njamiiii. Ne vem zakaj jaz nimam takšne tete. Jaz si moram kar sama speči torto ;-)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca