sobota, 1. april 2017

Poročna vabila

Izdelala sem nekaj vabil - vzorcev za poročna vabila. Imela sem čisto prosto izbiro, bodoča nevesta je rekla edino, da bi kaj enostavnega. In veste kaj, sploh mi ni bilo lahko...idej je bilo ogromno , ampak včasih je vseeno fajn, da ti nekdo da vsaj malo smernic, kaj mu je všeč.
Tako sem izdelala štiri...


Metulji na bež osnovi...



Sivka s prstani...


Vijola metulji...


Poročni par...


Kaj mislite, katera je bila moja favoritka? In katero je izbrala nevesta?

8 komentarjev:

Valerija pravi ...

Hmmm, težka odločitev, vsa so lepa, jaz bi pa najbrž izbrala sivko, ker je nekaj posebnega, ne čisto tradicionalna.

Moje drobtinice23 pravi ...

Se kar strinjam z Valerijo, sivka je tudi moja favoritka. Lepo si ustvarjala.

Nataša pravi ...

Krasne vse. Moji favoritki prvo in drugo :)

Klara pravi ...

Jaz bi pa prvo ali tretje :).

Helena pravi ...

Vsa so krasna, mene je najbolj navdušilo vabilo s sivko.

Keti's Projects pravi ...

Prvaaaaa je moja favoritka. Je pa vsaka po svoje lepa.

Vladuška pravi ...

Lepe primerke si pripravila in tudi jaz osebno bi se odločila za prvo in mislim, da je bila ta tudi tvoj favorit. Nevesta pa se je po moje odločila za zadnjo.

Valentina B pravi ...

Lepa poročna vabila si izdelala. Nevesta bo imela težko odločitev.
Sama sem se navdušila za vabilo s sivko. Prečudovito je!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca