ponedeljek, 6. februar 2017

Vabila za rojstni dan

 Preprosta, v malce manjšem formatu 12x12 cm
 Ozadje sem poškropila s čopičem in razredčeno barvo ( distress)



Vrtnica, meni je tako lepa, pa tako redko se spomnim na uporabo tega nožka.

 

Osem jih je nastalo...


Še s kuvertami...


Prilepim v galerijo meseca februarja Najlepši par: bordura, številke, kvadrat s šivi. 

12 komentarjev:

Aleksandra pravi ...

Izdelala si tako nežno vabilo. Mi je zelo všeč! Pozdravček Aleksandra

Helena pravi ...

Zelo primerna vabila za tako obletnico. Elegantna in krasno narejena.

Majda pravi ...

Preprosta - res! A hkrati elegantna in srčna vabila!
Prijazen pozdravček, Majda

Nataša pravi ...

Elegantna in lepa.

Tina pravi ...

Čudovit šopek vabil-prefinjenih in toplih.

Vladuška pravi ...

Lepa vabila in zelo primerna za tovrstno starost.

Damjana pravi ...

Čudovita vabila. Ta vrtnica je res prekrasna.

Moje drobtinice23 pravi ...

Lepa vabila.

Janja pravi ...

Res so zelo lepa. Lp

Zvonka pravi ...

Zelooo so mi všeč ta vabila, ravno prav vsega, zelo elegantno izpadejo.

oldpunca pravi ...

Čudovita vrtnica in zelo lepa vabila. :-)

Ne-Ja pravi ...

čista eleganca :)

Moški čestitki za 30 in 40 let

  Prva za trideset let namenjena moškemu  - tema reševalec in Jamajka Druga za štirideset let pa za policista in velikega ljubitelja nogomet...