četrtek, 16. februar 2017

Nosečniški album/dnevnik

Nastal je kmalu po novem letu, pa sem ga pozabila pokazati. Ker sem ravno v izdelavah tudi dveh otroških, sem ga našla med neobjavljenimi fotografijami :-)











In skrajni čas je, da se vam zahvalim za vse lepe misli, dobre želje, za vse prekrasne voščilnice in drobna darilca. Razveselile ste me do neba in nazaj... HVALA VSEM, manjka škatlica s prekrasno filcano rožico od Duši, broška je že na jakni :-)


In veste kaj je bilo zanimivo, kakor so prihajale po dnevih, so bile barvno usklajene, prav neverjetno, kaj delajo energije vesolja. Hvala iz srca... 





3 komentarji:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

TOOOOO mi delaj....še en album. Se pravi, da sem dovolj na glas zakričala, da si me slišala. Ta je malo drugačen, taki kot so meni všeč, na spiralo in ni preveč načičkan, tako da bodo fotografije prišle lepo do izraza. Krasen.Hvala.

Vladuška pravi ...

Še en krasen album. Pri tebi nastajajo s tako hitrsotjo, da pozabiš na njih :) In lep kupček krasnih voščlnic.

oldpunca pravi ...

Pa kako lahko pozabiš objaviti tako čudovit album!? :-))) Všeč mi je, da je v bolj neutralnih barvah in malo okrašen. Tako bodo fotografije prišle še lepše do izraza.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca