sreda, 4. januar 2017

Praznične voščilnice

Še zadnje za leto 2016 :-)
Preproste, a zelo šik so bile te :-)



In tudi te so bile nekja posebnega... s štampiljkami Najlepšega para in zvezdico pa še "sneg" narejen z belo tempero.



In to je to, zdaj bo čas za objavo še kakšnih drugih neprazničnih izdelkov :-)



7 komentarjev:

helena pravi ...

Ohoho, pa so res zelo šik, posebej te zadnje so mi ful všeč :)

Goga pravi ...

Čisto zares so šik, ena taka z zvezdico je dobila dom pri meni. Hvala ti in srečno v Novem letu.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Krasne in zelo šik so bile in tudi druga serija je cudovita!

Danica pravi ...

Oba kompleta sta luštna, drugi pa je moj favorit :)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Meni so pa prve s snežinko. Saj ne morem verjet, da izgleda ta drobna snežinkica tam v kotu in podlaga z drugo barvo papirja tako krasna novoletna...tako enostavno...včasih res kompliciramo z vsemi dodatki...

Helena pravi ...

Zelo, zelo lepe. Preproste, elegantne, zgovorne.

oldpunca pravi ...

Zelo, zelo šik sta obe seriji. :-)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca