petek, 30. december 2016

Nogometna čestitka - škatlica

Ja konec leta je skoraj tu in tudi letos je 30.12. poseben datum.


Leto 1996...olimpijsko leto,ki se je zaključilo na najlepši način. Zgodaj zjutraj,ko se je 30.komaj začel so mi v naročje položilu ves najin svet. Občutek, da bi lahko šel do lune in nazaj, da bi objel ves svet in mu povedal, da imaš najlepšega dojenčka na svetu,je takrat igral v mojem srcu. In danes ta otrok praznuje 20. Nič več nebogljen,težko ga vzamem v naročje,le stisnem ga v objem in skuštram po laseh. 








Sine vse najboljše,Ostani srečen in uživaj v vseh izzivih,ki  jih prinašajo dvajseta..

6 komentarjev:

moi pravi ...

Čestitke vašemu prvorojencu in pa seveda tudi tebi.
Lepo praznujte in varen skok v novo leto ;)

Nataša pravi ...

Krasno si to naredila.
Tvojemu sinu pa vse naj, naj.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Vse najboljše tvojemu sinu,obožuje pa....enga takega imam tudi jaz doma:-)).... vse dobro tebi in vsem tvojim.

oldpunca pravi ...

Ijej, kako lepo si zapisala! Se že cmerim... :-) Škatlica je čudovita. Vse najboljše tvojemu prvorojencu!
Ob tej priložnosti želim tebi in vsem tvojim vse lepo v novem letu! :-)

Helena pravi ...

Vse najboljše in najlepše.
Lepo si se potrudila in naredila krasno tematsko škatlico.

Renata pravi ...

Krasna škatlica. Oooo, isti dan kot jaz. Vse najboljše, sinu. Vse dobro v novem letu, vsem.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca