petek, 4. november 2016

Komplet za petdeset let

Najprej je bil izbran nakit, potem sem prilagodila voščilnico in škatlico...



Škatlica...odkar je pri hiši tavelik sizzix so se lahko malce povečale tudi dimenzije izrezovanja in vstavljanja papirja na rezanje  

Mhmhm le kaj je to rdeče in oranžno med temi krasnimi rožami?

 

Čili, ker ga slavljenka obožuje :-)
 

Prekrasen vikend vam želim, komplet pa prilepim v galerijo Najlepšega para meseca novembra - pravokotniki s šivi, mašnica, metulji 

8 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Si moreš misliti..., ženska nas je pustila brez spremne besede!!!! So pa slike toliko bolj zgovorne....komplet vrhunski, še posebno mi je všeč zapestnica (sem si jo pred kratkim tudi sama nabavila, pa vidim da je še lepša, kot sem si predstavljala)...tudi jaz sem ostala brez besed...

Hali pravi ...

Mojca, si me prehitela..evo zdej ej tud spremna beseda že :-)

moi pravi ...

Sem nekaj zamudila ... pa nič zato ;)

Krasen nakit, vidim novost zapestnica.
Pa super zapakiran s čestitko vred.

Danica pravi ...

Krasno darilo. Nakit je čudovit.
Seveda sta tudi škatlica in voščilnica lepi.

Cvetoči travnik pravi ...

Lep komplet, lepo kombiniran in čili:) - naj še malo peče:). Lep pozdrav, Andreja

Zvonka pravi ...

Čudovito darilo. Le kdo ga ne bi bil vesel.

Vladuška pravi ...

Čudovito darilo s krasno voščilnico.

oldpunca pravi ...

Krasen kompletek. Šopek na voščilnici je mega. :-)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca