četrtek, 20. oktober 2016

Voščilnici za dvajsetletnika

Tudi mi imamo letos dvajsetletnika pri hiši :-) no še ne, čez 2 meseca...

Balon je tako lušten motiv, ko ne veš kaj bi dal za osrednji lik na voščilnico. Z napisom Najlepšega para - Naj vse tvoje sanje postanejo resničnost pa tako fajn tandem :-)


Zadnje čase kar dosti senčim in potem škropim po akvarelnem papirju, tako terapevtsko deluje name :-)


Embosirano in senčeno...


In notranjost, seveda z žepkom za denarno darilo...


No tale je bila za istega slavljenca, ko sem spraševala kaj ima rad, s čim se ukvarja, je bilo rečeno, da ima rad sladkarije ( čokolado sme mu naredila že za 18) in sem se spomnila na kozarec in bombone :-)

Ozadje sem popackala z distressi, žive barve...


In noter prostor za čokolado in denarno darilo :-)
 

Še in še bombonov :-) 

Sladek vikend vam želim... 


3 komentarji:

Cvetoči travnik pravi ...

Osenčeno, naštempljano in pošpricano:) - na koncu je vse tako, kot mora biti - lepo in sladko. Lp Andreja

oldpunca pravi ...

Obe sta zelo lepi. Senčenje z distressi je res terapevtsko, pacanje pa še bolj. :-) Balon si fantastično embosirala.

Anonimni pravi ...

Čudovit balon in krasni bonbončki - si kar predstavljam polet, vmes pa se sladkam :-) Čudovita izvedba obeh, navdušena sem, Majda

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca