sreda, 21. september 2016

Voščilnice za okrogle obletnice - 50,60 in 70 let

 En mini niz čestitk - kuverte za gospode in gospe. Vam povem, da vaja dela res mojstra in tole kuverto sestavim en, dva tri :-) Počasi bodo že čisto brez napak :-)

Za gospoda - veseljaka ena kuverta v naravnih tonih...


 


In še ena v podobnih tonih, ker ni bilo nekih posebnih zahtev, sem naredila "splošno". Bršljanovo listje za gospode je tako "nevtralno"
 

Vesela sem, ko dobim izziv za kakšne posebne barvne kombinacije. Naj bo zlato ali srebrno in naj se blešči. Ker mi je bilo srebrno, belo, sivo malce dolgočasno, sem popestrila s pink, ki je bila tudi ena barva v željah.

 
 


In še ena za petdesetletnico, tokrat brez številk prosim :-)
 

In če sem začela objavo z moškimi, naj jo še zaključim. Ključ na voščilnici je sestavljen iz nožkov, ki jih imam doma, sama voščilnica je v velikosti A5, zato je tudi ključ malce večji.
Seveda ima določen pomen - slavljencu so prijatelji izdelali en tak ogromen pločevinast ključ in ga postavili na zelenico pred hišo :-)

In tale napis je tako malce hudomušen, paše k slavljencu :-) 

Tole ključ voščilnico prijavim na izziv CRAFT-alnice #169 - Moška voščilnica 

12 komentarjev:

Nataša pravi ...

Vau, kako si ti pridna. Prav vse so zelo lepe :)

moi pravi ...

Vidim, da ti sestavljanje kuvert gre tudi miže ;) Lepe so. Ta zadnja pa sploh spešl.

Unknown pravi ...

carske so:)))

Tina Z. pravi ...

ti si tudi hiperaktivec, kakšna serija, vau, res moram enkrat probat te kuverte!

oldpunca pravi ...

Tvoje kuvertice so sanjske, tako v moški, kot ženski izvedbi. :-) Bo kar držalo, da vaja dela mojstra. :-) Voščilnica s ključem pa je fantastična. Super si okrasila večji format.

Goga pravi ...

Tvoj dan ima najbrž kako urico več od mojega, da ti uspe opraviti toliko dela. Te kuverte so vse po vrsti čudovite. Voščilnica s ključem pa zmaga, saj je res nekaj posebnega.
Hvala, da jo prijavljaš v Craft-alnico. Lp Lili

Andreja pravi ...

joj vse so tako lepe, da sploh ne vem katero bi izbrala za "ta lepšo" in še dobro, da si zapisala, v katero se moram zagledat .-) Krasen in velik ključ si naredila.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Anonimni pravi ...

Koliko ideja na kupu in kako lepe izpeljave. Kot Andreja, se tudi jaz ne morem odločiti za tisto "naj, naj". Tudi barvne kombinacije so mi vse po vrsti všeč :-) Prijazen pozdravček, Majda

DRASSIKA pravi ...

Tale s ključem je res izirna :). Vesela sem, da si jo pokazala v izzivu CRAFT-alnice.

Tanja E. pravi ...

Kako pa ti lepo in veliko ustvarjaš, se vidi, da z užitkom, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

Keti's Projects pravi ...

Še ena lepa zbirka voščilnic. Bom kar tule pokomentirala, ker ne folgam vseh objav. Čestitke za novo lokacijo prodaje, lepo zalogo si jim naredila, čeprav sem prepričana, da bo hitro pošla.

Trenutki kreativnosti pravi ...

Čudovita kolekcija za obletnice.
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca