petek, 2. september 2016

Dnevnik za nosečnico v turkiznih barvah

Še en dnevnik je nastal. V takšnih zanimivih barvah, morda malce nenavadnih, a v živo je bil res lep, drugačen. Lahko se bo rodil deček ali deklica, ane?


 





Prilepim ga v galerijo Najlepšega para meseca septembra. Kar nekaj šablon sem uporabila - mašnice, pravokotnike s šivi, kroge, bordure...

Naj vam zaželim prekrasen vikend, izkoristite ga kar se da lepo...



 

5 komentarjev:

Damjana pravi ...

Čudovit izbor papirčkov in šablonic. Zelo lep spomin bo.

moi pravi ...

Lepo si ga sestavila, všeč so mi barve.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Uuuu je lep! Res so zanimive barve.Všeč! Jaz sem pa tako odlašala s tem nosečkinim dnevnikom, da se je medtem že dojenček rodil, hahaha. Upam, da mi bo uspelo narest za dojenčka album, preden bo diplomiral :)

oldpunca pravi ...

Res lepe barve. Super si se poigrala z notranjostjo. To bo zelo lep spomin na srečno pričakovanje. :-)

Anonimni pravi ...

Čudovite barve in toliko malih podrobnosti... Zelo mi je všeč :-) Poletni pozdravček, Majda

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca