četrtek, 23. junij 2016

Darilni komplet za glasbenico

V zadnjih dneh sem izdelala kar nekaj kompletov: škatlica, čestitka in uhani oz. nakit. 

 

 
Glasbeni uhančki... 
 

7 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tvoji "klavirji" so prave mojstrovine in čeprav mi drastično zmanjkuje časa za komentarje....ampak pri tej temi me pa kupiš in še na smrtni postelji bi hočeš nočeš morala komentirat... Hali....pravi klavirski mojster si...

Nataša pravi ...

Vau, čudoviti komplet :)

Damjana pravi ...

Glasebene so vsekakor ene mojih najljubših in tudi te tvoje današnje umetnine so vse prečudovite. Prav zares se jih ne bi branila.

Vladuška pravi ...

Krasno si tole glasbeno obarvala in komplet je čudovit.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako čudovit komplet! Voščilnica s tipkami je pa res zakon in bi kar zaigrala nanjo. Me sploh ne bi čudilo, če bi rekla, da se to dejansko da, ko si taka mojstrica. :)

Helena pravi ...

Lep in zanimiv komplet. Super, ker najdeš čas za takšne ustvarjalne komplete.

oldpunca pravi ...

Zelo lep kompletek. Krasno si zapakirala prelepe uhane. :-)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca