nedelja, 13. marec 2016

Voščilnica za maturantko

 Z veliko pomeni: glasba, brezskrbnost, resnost, dom, ljubezen... vse to so bili namigi



  
  
In še škatlica, kamor sem položila voščilnico...
  

 

10 komentarjev:

Zvonka pravi ...

Zelo posebna voščilnica za posebno priložnost, pa še v taki lepi škatlici.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Meni so take voščilnice, ki dišijo po mešani tehniki, čisto preveč všeč. Tvojo občudujem, povečujem fotografijo in ugibam, kaj za ene barve si mešala, da si dobila tako lepe nežne odtenke. Prav vse na tej voščilnici mi je všeč.

Damjana pravi ...

Čudovito. To je pa že kar pravi projekt. Zelo mi je všeč.

moi pravi ...

Zelo lepa samostoječka. Skupaj s škatlo sta čudovit par.

Goga pravi ...

Krasno si naredila tole voščilnico v mixmedia tehniki. Naj bo za vzpodbudo in naj se sanje uresničijo

oldpunca pravi ...

Čudovita voščilnica za čisto posebno priložnost. Lepo in domiselno si ustvarjala. :-)

Unknown pravi ...

zelo mi je vsec:)))

Vladuška pravi ...

Zelo mi je všeč to srce, ki si ga tako sporočilnega postavila kot osrednji motiv.

Helena pravi ...

Zelo dobro in uspešno si uspela vključiti vse namige. Krasna voščilnica.

Jasmina pravi ...

O, tale je pa prav HUDA. Nore barve, postavitve, mešanica tehnik,... super super. mi je zelo všeč.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca