torek, 29. september 2015

Čestitka v obliki klavirja

Brez veliko besed...malo načičkan klavir :-)


Z bleščicami in rožicami...



In notami odtisnjenimi s štampiljko, ki sem jo našla pri pospravljanju :-)



In v notranjosti prostor za želje...tudi glasbene :-) In jaz prilepim čestitko še k Najlepšemu paru. Uporabljeni so meni ljubi metulji v različnih velikostih.

9 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Pod ta inštrument se pa vedno podpišem. To je pa naj naj voščilnica v tem mesecu. čao

Renata pravi ...

Čudovita voščilnica.

oldpunca pravi ...

O, kako lepo si načičkala klavir! :-)) Krana voščilnica je nastala.Malo drugačna, meni zelo všečna. :-))

Helena pravi ...

Klavir za kakšno romantično dušo, ki ima rada nežne zvoke. Krasna je.

Vladuška pravi ...

To pa je klavir za romantike. Lep je.

helena pravi ...

Tudi meni potegne čisto na romantiko, za kakšno zasanjano dekle. Še dobro, da si pospravljala... :)

leycika pravi ...

Se pridružujem ostalim tako romantična...Bleščice in metuljčki pa so itak zmeraj IN :)

Tina pravi ...

Joj, Hali...to je pa čista simfonija.

Hiška iz papirja pravi ...

Čudovit klavir in krasna ideja za glasbeno voščilnico!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca