torek, 25. avgust 2015

Modre orhideje

Občudovali sem jih pri Vladki in "prerezano" čestitko sem imela že dolgo med željami, da jo naredim... odkar sem jo pred časom videla  pri Tini.

In je nastala, čisto posebna čestitka za eno fajn žensko :-)




Tinine orhideje, Tinine štamšiljke, Tinin izrezan napis Vse najboljše. Nimam kaj drugega, kot da tudi tole prilepim v avgustovsko galerijo Najlepšega para.

7 komentarjev:

Jasmina pravi ...

Lepa je, prisrčna, ljubka, super za eno fajn žensko ;)

Renata pravi ...

Zelo lepa, všeč so mi nežne barve!

Tina Z. pravi ...

ta grozd orhidej je čudovit, prav tako oblika!

oldpunca pravi ...

Super oblika voščilnice. Orhidejo si pa lepo pobarvala in krasno umestila. Prva liga! :-)

Vladuška pravi ...

Takole prerezana ima čisto poseben videz in modre orhideje ji krasno pristajajo.

Helena pravi ...

Elegantna in zelo nežna. Všeč mi je oblika.

Danica pravi ...

Tudi meni je všeč oblika voščilnice.
Lepo si pobarvana orhideje.
LP Danica

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca