sreda, 22. julij 2015

Čestitka za tajnico

... ki ej praznovala 50. let. Ker so želeli eno šjoro, ki tipka na računalnik ali pisalni stroj, mi ni preostalo drugega, kot da sem gospoda googla povprašala o barvankah za tovrsten profil ljudi... In tale mi je bila najbolj simpatikus. Sprintala sem na malce trši papir, jo malo pobarala, izrezazala, malce okrasila in to je to.


Ste videli, kako tale deklica uživa ob tipkanju na pisalni stroj? Nasmešek na obrazu pove vse, mi pa tudi pomislimo, kako lažje je stisniti tipko delete, kot prepisovati celo stran zaradi ene same napake, ki smo jo natipkali na koncu dela :-)

7 komentarjev:

Renata pravi ...

Zelo posrecena slikica. Gospa bo zagotovo vesela!!

Vladuška pravi ...

Pa res je videti, da uživa pri svojem delu. Dobro slikico si našla.

Andreja pravi ...

Super ideja in tako je nastala ena zelo prikupna voščilnica :-))

Zvonka pravi ...

Lušten motiv si izbrala in ga lepo okrasila.

Helena pravi ...

Joj, kje so časi, ko smo pisali na pisalni stroj: seminarske, diplome ... Ne znam si predstavljati, koliko bolj zbran si moral biti.
Tvoja gospodična uživa pri svojem delu - lepo slikico si našla. Voščilnica je krasna.

oldpunca pravi ...

Zelo lepo slikico si našla. :-) Tale šjora res uživa pri svojem delu. Super voščilnica!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

ha ha ha....vsaj še nekdo obvlada pisalni stroj....dobra je. čao

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca