sobota, 18. julij 2015

Čestitka za osemdeset let

Že nekaj časa sem želela sestaviti takšno čestitko. In ko je priletelo naročilo za rojstnodnevno čestitko za 80 let, sem končno lahko ustvarila malce drugačno...

Idejo sem videla na Pinterestu ( pa je zdaj ne najdem)


Izrezan napis Vse najboljše  in številka 80  Najlepšega para.


Všeč mi je bila ta "dvojnost", da se odpre tudi notranja stran čestitke.


Skombinirala sem papirje, ki so se našli v škatli za "malce večje odpadke". Po novem imam te organizirane takole ;-) Če temu lahko rečeš organizacija he he, tako so shranjeni  malo večji papirji  , tisti še manjši so pa v škatli na mizi, kjer delam :-)


To so pa moje nove "ustvarjalne" omare ... :-) 




Nekaj novih škatel, nakej starih, veliko stvari pa dano naprej v uporabo. Uf "lakše se diše", smo včasih rekli...


Celotono prenovlejno pralnico/ustvarjlanico pa pokažem, ko še dodam kakšno slikco na steno ;-)

3 komentarji:

Renata pravi ...

Lepa, malo drugače sestavljena voščilnica. Na koncu še fajn zavezana z trakom. Zelo mi je všeč, spet ena novost. Ustvarjalnica je krasna. Vse skoraj malo preveč po predalčkano. hahaha Uživaj v njej.

oldpunca pravi ...

Najprej moram pohvaliti tvojo organiziranost. Ko bom jaz velika, si bom tudi tako lepo vse zložila. :-)) Mora biti res užitek ustvarjati, ko je vse na svojem mestu in ni potrebno "kopati" med pripomočki, da najdeš pravega. :-))
Voščilnica pa mi je zelo všeč. Zanimivo zgleda, pa še nekaj posebnega je s tisim dodatnim pokrovčkom za voščilo. Sploh ne potrebuje veliko okraševanja. :-))

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Pridna si bila in vsaj enkrat lahko rečem....hvala bogu, jaz sem to že lani naredila in sem bila prav vesela, ko sem si tako pospravila omare. Zdaj je res vse lažje in najboljše pri tem je to, da vsaj vem kaj imam, prej je bila pa ena velika zmeda in kaos. Res se lažje diha. Zdaj mi je jasno, zakaj imam toliko dela s komentiranjem tvojih izdelkov....ti imaš pospravljene omare in izdelki letijo izpod tvojih rok kot po tekočem traku.... še par komentarjev in bom tudi jaz lažje zadihala.
Še ena izmed tvojih nenavadno oblikovanih voščilnic. Ta sistem pa res prvič vidim. Všeč mi je. čao

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca