petek, 17. julij 2015

Čestitka za birmo

Ena malce zakasnela objava. No nastala je konec junija, tako da v juniju so še bile birme :-)

Za fanta, ki je za darilo dobil evre, s katerimi si bo/ je kupil računalnik.

Nastala je v času, ko smo že bili sredi belilne akcije in sem se morala znajti s tistim, kar sem imela na dosegu roke :-)



 Tridelna, računalnik, tipkovnica in nekaj dodatkov. To je to, nobene posebne znanosti. Čeprav se ti najprej zdi, da nikakor ne moreš skombinirati določenih stvari, se vseeno potem nekako izide.

5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Res je tole zanimiva kombinacija, ampak dejansko paše skupaj.

oldpunca pravi ...

Super si sestavila tole čestitko. Tebe ne more ustaviti niti omejena izbira ustvarjalnih pripomočkov! :-)) Vrhunsko si se znašla. To delajo izkušnje in pridnost! :-)))
Všeč mi je tvoj na novo prebeljeni blogec. :-))

Helena pravi ...

Dobro si se znašla in lepo skombinirala sv. birmo in darilo.

Adrijana Knez pravi ...

Res je kot je napisala Sonja. Super si uporabila pripomočke in barve, ki si jih imela na dosegu roku. Nekaj takega se meni zdaj dogaja po dopustu, ko je "malar" končal z beljenjem, jaz pa se selim v drug prostor ;))) .... Sem kot "kura brez glave"...hhheeheeeheee...
Pozdravček, Jana

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Pri tebi lahko še kaj prebelijo, se prav fino znajdeš in tale računalnik s tipkovnico.....obvladaš. čao

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca