četrtek, 29. januar 2015

Rojstnodnevni čestitki

Danes pašeta tile dve čestitki, na ta turoben četrtek. Taki za pocartat dušo in za narisati nasmeh na obraz prejemnicama :-)

Jagoda...




In kolaček z jagodama :-)


Po dolgem času barvala...


 Pa lep četrtek...

15 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Obe sta lepi
a čez jagodko je ni
lp Tamara

moi pravi ...

Lušni sta, samo pri nas je sončen četrtek ;)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Oh, nasmeh si narisala tudi na naš obraz. Tudi moj glas gre k jagodi, to pa samo zato, ker že nestrpno čakam, da poženejo na vrtu. Malo nostalgije po poletju v tem času ne škodi. Sta pa krasni obe, da ne bo zamere. čao

Danica pravi ...

Mmm same dobrote na tvojih voščilnicah. Čudoviti sta.
Lp Danica

Mojca pravi ...

oooo prav obe sta zelo lepi. lp

Goga pravi ...

Ooo, kako sta lepi in sladki :).
Pozdravček L.

Ne-Ja pravi ...

Joj kok je pa tole sladka objava :). Jagode in smetana, pa malo čokolade - njami. Obe sta čudoviti, ma si me zasvojila s prvo - ideja s srčkom za jagodno osnovo je svetovna oz. sklepam da je srček pod cvetkom :).

Zvonka pravi ...

O, res si mi naredila skomine, po jagodah in sladkem. Obe sta lepi, ampak tudi meni jagodna bolj sede.

Unknown pravi ...

uuuu kako sočno:)))

oldpunca pravi ...

Tvoji voščilnici sta čista zmaga. :-)) Kolaček si super pobarvala. Jagodna voščilnica pa je čudovita v svoji preprostosti. :-)

vilinke pravi ...

Super voščilnici druga mi je malo bolj všeč ker je bolj barvna in razigrana
LP Vilinke

*Urška* pravi ...

Obe sta prav prisrčni.Prva me je očarala z barvno kombinacijo,druga pa z bleščicami,ki vse skupaj samo še polepšajo.
LP,Urška

Vladuška pravi ...

Prva je tako zelo cart in odlično si izdelala jagodo iz srca. Druga pa zelo sladka.

Dusi pravi ...

Za trenutek sem tuhtala, kaj imaš to za eno šablono velike jagode, pa potem ugotovila, da je narejena iz srčka.
Super je.

helena pravi ...

Mmmmm, jagode, sladke in mamljive..... Luštne so!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca