ponedeljek, 20. oktober 2014

Sejem Abilmente Vicenza

Pa je za mano ogled sejma v Italiji. Fajn je bilo, napasla sem si oči, napolnila dušo, kakšna ideja je bila videna in najbolj fascinirale so me vezene stvari: slike, okrasje

Gneča je bila mhmhm to much za mene, v bistvu je bila dosti večja od tiste v februarju. Ampak vseeno je bilo videti kar nekaj lepih stavri, če ne drugače bolj od daleč, nekaj človek tudi zapravi, seveda. In tokratni moji nakupi so bili ...


... blago in trakci pa spet blago in spet trakci pa malo čipke vmes in volna za 3 šale :-)

Nekaj fotografij je v albumu ...ne veliko oz manj kot bi si človek želel. Na ogromno stojnicah piše NO FOTO, tako da vse je bilo bolj na skrivaj ;-). Poglejte, mogoče vam kaj pride prav!


9 komentarjev:

moi pravi ...

Vicenza je meni tako lepo mesto, če pa je tam še sejem, pa toliko bolje ;)
Fino, da si si lahko napasla učke in še kaj uporabnega dobila.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Kako lepo si se imela
krasen sejem
lp Tamara

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Saj veš,da sem ti najprej fino fejst fouš in da sem ob takih stvareh brez besed...usta odprta kot riba na suhem ....mene na tak sejem itak ni za spustit...razen brez denarja in zavezanih rok.
Mi je pa v oči (med drugimi waw stvarmi) padla dekica s cofki ...podobna je že dolgo v moji beležki "enkrat naredi".
Hvala lepa za fotke ...(a ni hecno...povsod je prepovedano fotkat ampak to itak vsi počnejo).

Vladuška pravi ...

Dobro, da ne grem na tole, ker bi zelela vse pokupit ;)) Koliko enih krasnih izdelkov. Ti pa le dobro vnovci svoj nakup na izdelkih :)

Ne-Ja pravi ...

Čudoviti izdelki in hvala za "ukradene" slikice. Človek is res napaše očke in vidi kaj novega :)

Tanja E. pravi ...

Same super stvari si nabavila, verjamem, da si zeloo uživala, LP:)

oldpunca pravi ...

Vidim, da ste se pošteno gužvali. :-) Hvala, ker si fotkala na skrivaj. Tako imamo še mi ostali nekaj od tega. :-) Si bila pa pridna in disciplinirana, kar se nakupovanja tiče. Jaz bi verjetno iz previdnosti denarnico pustila doma. :-))

Martina pravi ...

Vjerujem da si uživala. Takvi događaji uvijek bude maštu ali i potrbu za još..:))
Lp, MArtina

vilinke pravi ...

Prvo sem šla pogledat fotke in morem reči da je ta sejem res noro dober ;) komaj čakam kaj nam boš novega pripravila zdaj ko si še pod vtisom sejma ;)

Čestitka za dvoletnika

Za dvoletnega Naceta in njegov drugi rojstni dan. Traktor pa obvezno na čestitki :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.