petek, 12. september 2014

Modra objava

Danes je mora "oprava" modra. Kavbojke, mornarska majčka.Naj bo poletje saj na meni, če že zunaj ni :-)

Tudi počutje je...mhmh modro :-)






Modra je zato, ker je bila takšna želja naročnice čestitka in nakit za rojstnodnevno darilo.



Uživajte v vikendu!

3 komentarji:

oldpunca pravi ...

Navdušena sem nad tvojo modro objavo. :-) Nakit je itak carski, voščilnica pa tudi.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tale modra -jeans varianta mi je zelo zelo zelo všeč. Dobro si ujela stil kavbojk. Uf, pa še voščilnico si ujela v take barve. Krasno. čao

Adrijana Knez pravi ...

Ooo....to pa je v stilu ;)))
Zelo mi je všeč!
Lp, Jana

Čestitka za dvoletnika

Za dvoletnega Naceta in njegov drugi rojstni dan. Traktor pa obvezno na čestitki :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.