sreda, 9. julij 2014

Črna in bela malce drugače

Prva v obliki sožalnih vizitk.
Tudi te kdaj pa kdaj naredim... te so bile narejene res ekspresno hitro :-)







In ena elegantna za rojstni dan. Slavljenka je dobila zapestnico - swarovski in sem izdelala tole čestitko. Zmeraj sem v dilemi uporabiti  črno barvo za rojstnodnevno čestitko :-)



Čestitke prijavljam na Tinin in Vladkin izziv.

7 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Veš, da super izpade rojstnodnevna voščilnica v črno beli kombinaciji! Nad izdelavo sožalnic pa verjetno ni nihče posebno navdušen, čeprav žalujočim takšna pozornost veliko pomeni.

Adrijana Knez pravi ...

Čeprav so sožalnice, so mi zelo všeč...sploh tista, kjer si uporabila metuljčke.
Tudi rojstno-dnevna mi je noro všeč....in res škoda, da črno barvo zanemarjamo...oz. se je ne upamo bolj uporabljati, saj sta z elegantno belo čudovit par ;)))
Lp, Jana

Helena pravi ...

Lepe sožalnice.
Rojstnodnevna je res zelo elegantna.

Vladuška pravi ...

Lepo si naredila te sozalnice. Pa tudi rojstnodnevni ta barvna kombiancija prav fajn pristoji. Hvala, da ustvarjas z nama.

Simona pravi ...

Lepe so.

vilinke pravi ...

Lepa serija ;) super da si uporabila črno za voščilnico, jaz se je nekako izogibam, čeprav jo v tujini uporabljajo tudi za poročne ;)

Tina pravi ...

Tvoje sožalne voščilnice so mi zelo všeč, rojstnodnevna pa tudi!!! Meni je črna barva na voščilnicah izjemno všeč...a vseeno malo kompliciram preden jo komu pošljem :-)Tako, za vsak slučaj :-)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca