nedelja, 15. junij 2014

Poročna čestitka v oranžni barvi

Naročilo je bilo šampanjc-oranžna kombinacija pa večja naj bo :-)

Podobno sem izdelala že lani v rdeče -beli.


Žepka na levi in desni strani čestitke...


Saj veste, da je oranžna moja barva, zato mi je tudi česttika všeč in naročnici je bila tudi :-)

Lepo nedeljo!

9 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Čudovita. Rožice okoli srčka dajo piko na i - res je nekaj posebnega. Tudi oranžna je lepa poročna. lepo nedeljo tudi tebi čao

oldpunca pravi ...

Tudi meni je zelo všeč :-)

Danii pravi ...

Ni glih moja barva, a čestitka je čudovita :-)
Lp Danii

Martina pravi ...

Predivna je. I ja jako volim naranđastu boju.
Lp, Martina

Adrijana Knez pravi ...

Super si embosirala oranzno ozadje in ji tako dodala mehkobo. Notranjost pa je wwwaaauuu ;))

lp, Jana

Ne-Ja pravi ...

Zanimiv aizbira barve, vendar kot celot izpade zelo dobro. Všeč mi je v nulo doelana notranjost - to je res tvoja specifika :)

vilinke pravi ...

Čudovito, prava mojsterca rožic si ;) tudi jaz obožujem oranžno (a čisto malo ustvarjam v tej barvi, le zakaj !!!)

Vladuška pravi ...

Lepo izpade ta oranzna. Lepa kombinacija in lepo si skombinirala izreze v tem srcu.

Hiška iz papirja pravi ...

Všeč mi je oranžna kombinacija, tudi za poročno voščilnico. Kako lepo izpade srček z rožicami na obodu! In seveda krasna notranjost, kot smo navajeni pri tebi :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca