četrtek, 9. januar 2014

Swap vrečka

Novembra nas je Marjeta, ki piše blog Niti za srečo povabila na swap. Swap vrečke. Pogumno sem se prijavila, v stilu ah to je pa ogromnoo časa in tako fino je čakati poštarja , ki ti potem prinese paketek.

Pa me je decembrsko hitenje in vse čisto povozilo. Ampak v pomanjkanju časa moji možgani prestavijo svoje delovanje v malo višje prestave. In tako je nastala ena čisto posebna vrečka.Obnovila sem malo znanje vezenja, uporabila malo nostalgično laneno platno, lesene perlice, gumb, čipko. Všeč mi je groba struktura platna, všeč so mi naravni odtenki, všeč so mi zgodbe, ki so vtkane vanj...




In tudi v torbici se je skrivalo nekaj :-)


Ostale izdelke si lahko pogledate pri Marjeti.Jaz sem dobila krasen kvačkan rdeč mošnjiček z belimi zvezdicami :-)
Swapanje je super, ste kdaj sodelovali pri kakšnem?

16 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

SWAP ideje so zanimive. S prvo sem se srečala pri Mavelu.com na temo baby. Tele vaše vrečice in mošnjički so prav srčkani - sem pokukala tudi k avtorici. Tudi tvoj je fenomenalen, sploh ker je vse narejeno ročno :)

LP,
Jerneja

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Fino, tega sem zamudila, ker nisem vedela zanj,naslednjega pa sigurno ne bom. Vedno mi je všeč taka ideja in JA - jaz sem vedno ZA. Mošnjiček + seveda vsebina je pa super. Vem, da je bila obdarovanka zelo vesela. lp

moi pravi ...

Super swap.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Super SWAP,
sodelovala pa žal še nisem-
čas ni na moji strani
lp Tamara

Renata pravi ...

Krasen swap, darilo pa sploh.

Nena pravi ...

čudovita vrečka

Janja pravi ...

Čudovito, naravno in lepo narejeno. Lp

Hiška iz papirja pravi ...

Kako čudovit komplet, oboje mi je všeč! Lp, Maja

Unknown pravi ...

OOO lepo si podarila swap:).....tisti rdeči pa je iz mojih rok hahaha:)-upam da ti prav pride za kako drobnarijo:)

Simona pravi ...

Tale vrečka je pa zmagovalna. Si jo lahko dala iz rok? Jaz ne vem, če bi zmogla.

oldpunca pravi ...

Tvojo krasno vrečko sem občudovala že na blogu Niti za srečo. Super si se potrudila :-) Vse se da, če se hoče, kajne! Vesela sem, da sem se tudi pridružila tej igrici, kljub gužvi v decembru :-)

Čarobna hišica pravi ...

Kot vidim ti tudi šivanje prav dobro gre ... krasna torbica in vsebina ... ;o) ... swapanje je fajn ja ...

ime rože pravi ...

Hsli draga, še enkrat hvala. Tvoja vrečka mi je prava inspiracija za moje kupe lanenega platna.

Hali pravi ...

Hvala vsem!

HRANDICA pravi ...

Zelo domiselno si se lotila vrečke, njena vsebina pa prav paše zraven.

Unknown pravi ...

O Hali, da pokukam še malo k tebi, saj imaš veliko raznolikih stvari! Super, mi je všeč.
Hvala za komentarje! Sem jih zelooo vesela.
Jasmina

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca