sobota, 9. november 2013

Novoletne čestitke 2013 - prvi del

Danes pokažem prvi trojček voščilnic. Letos je nekako glavna nit mojih čestitk tale vasica  - MB nožek, ki je res ljubek in zelo uporaben. Ugotovila sem, da sem si kar nekaj pripomočkov - novoletnih nabavila in da ne bo nič narobe, če uvedem malo moratorija na nakupe :-) Ampak , če je tako fino, ko ti poštar prinese paket in potem odpreš, poskusiš, toliko lepih stvari nastane. Tale šablona pa je primerna tudi za kakšne nepraznične čestitke, zato nakup še zdaleč ni bil zgrešen :-)




Tri različne možnosti čestitk, tri različna voščila, zvezdice, sneg, v zlato odeti dnevi.
Mmhmhm zadišalo je po cimetu, kuhanem vinu, čaju. A vam zaupam trenutno moj najljubši okus?


Lepo in ustvarjalno soboto!

10 komentarjev:

Andreja pravi ...

Fantastično si uporabila tole šablono in vasica je v vseh primerih čudovita! Krasne voščilnice!
aaa, se že crtljaš s čajčki :-))

Pa še nekaj, kot je videti sodeluješ v našem BlogHopu, hvala ti, ampak komentar moraš obvezno oddati tudi Pri "Izazovih i slatkiših", in ne samo pri članicah!!!

mimoza pravi ...

Krasna serija čestitk! Sicer pa pri tebi kaj drugega tudi ne pričakujemo.
Ja, čajčki pa tudi že pašejo. :)

Karmen pravi ...

Zelo lepe voščilnice so nastale. Čajčki so pa čisto primirni za ta čas.

oldpunca pravi ...

Od srca sem se nasmejala tvojemu uvajanju moratorija na nakupe :-) Tale vasica je res čudovita in nakup je bil zadetek v polno. Vse tri kombinacije so mi všeč. Jaz sem te dni na čaju, ampak zaradi smrkanja, kihanja, kašljanja... :-(

Biljana pravi ...

Zelo lepe, še posebno zadnja.

Renata pravi ...

Lepe, nekaj posebnega, čajčki pa prijajo v teh dneh.

Tanja E. pravi ...

Uau, vse tri iz istega gnezda, pa tako različno lepe, super, LP

Anonimni pravi ...

Vrlo lijepa serija čestitaka.
Lp, Sonja.

Mojca pravi ...

Same lepotičke! lp

Klara pravi ...

Kakšna pravljična pokrajina...zelo lepo si jih naredila. :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca