četrtek, 24. oktober 2013

Čestitke

Tokrat en mix čestitk za različne priložnosti. Nastale so v zadnjem času in ja prav ste ugotovili, zadnje čase sva jaz, papir in ostali pripomočki kar veliko skupaj.

Tale je malce večjega formata A5 za dobre želje in veliko zdravja, za okrevanje po operaciji...

Naj ti vsak dan sije mavrica...

 ...in vedro zdravja v notranjosti...

In tale za zahvalo.. Metulj ponazarja svobodo, letenje, misli letijo, letijo ustvarjalne idje, letijo nasmeški. Tako krasna beseda, beseda HVALA. Vedno bolj ugotavljam, kako malo ljudi zna reči hvala - to je tema za kakšno čisto posebno objavo ;-)



In ena rjava, jesenska za okroglih 60 let...

Čestitka in okrašena kuverta

 Notranjost z žepkom za denar

 Detajl...


Čestitka...

Je bil kar dober mix tem za čestitke, kaj?


10 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Res za vsako priloznost in dopade se mi kako si mavrico ustvarila iz gumbov. Tudi metulji in rozice lepo nosijo svoje sporocilo.

Nina Galerija pravi ...

naravnost čudovite <3

vilinke pravi ...

Vsaka je na svoj način lepa,najbolj pa mi je všeč zadnja,je čisto tvoj stil
LP Vilinke

Renata pravi ...

Krasne so.

Mojca pravi ...

Uau vse so lepe, sploh tista z metuljčki. lp

oldpunca pravi ...

Zelo lep mix voščilnic. Ideja z gumbi mi je všeč. So pa vse tri lepe in namenu primerne :-)

Tina pravi ...

Kakšna čudovita pisana druščina. Všeč so tudi njihova sporočila... Joj, hvala je pa res tako zdravilna beseda, škoda, ker je tako malo v uporabi.

Anonimni pravi ...

Vrlo su lijepe.
Lp, Sonja.

Danica pravi ...

Vse tri si naredila zelo zelo lepo. Mavrica v življenju je pa najlepša.
Lp Danica

*Urška* pravi ...

Prelepe.Vse tri so mi zelo všeč.
Pozdravček Urška

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca