četrtek, 8. avgust 2013

Čestitke ob rojstvu za dečke

Vroče je, tako kot je bil dolga zima, je zdaj dolga tale vročina. Žal mi je za rastline, vrt, travo, ki je ni, ampak po drugi strani je poletje in vsaj malo toplote vsrkam in upam, da me bo grela tam v prvih dneh novembra, ko bo megla in tema in mrzlo :-)

Ker imam ustvarjalnico v kletnih prostorih, bi morala imeti primerno temperaturo za delo. A imam v sobi tudi bojler, pralni in sušilni stroj, ki pošteno ogrejejo prostor tja do 30 stopinj. Tako da počasi ustvarjam, ampak res počasi, takrat ko je nujno, ko dobim kakšno naročilo :-)

Eno takih je bilo čestitka za rojstvo dečka. Nastale so 3 različne...



Easel voščilnica...

...in zaprta...

Tudi nakita sem se lotila, uf, če ne bi bilo nujno, bi vse skupaj odložila za nedoločen čas, oz. dokler ne pade temperatura vsaj na 25 stopinj :-)


Čaka nas ohladitev in dež. Upam, da brez neviht, neurij in toče. Le dež, ki bi rastlinam dal malce svežine in ohladil malce tudi nas...

8 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Vedno pridna Hali. Lepo ustvarjaš tudi pri visokih temperaturah :-) Tudi jaz upam, da bom akumulirala nekaj te vročine za mrzle dni :-)

vilinke pravi ...

Čudovite čestitke!

Danica pravi ...

Ooo, kako lepo! Kljub vročini ti uspe ustvariti tako simpatične čestitke.
Lp Danica

Martina pravi ...

Spet čudoviti izdelki. Zelena voščilnica mi je najbolj všeč. Tudi meni se rastlinice na vrtu smilijo, hkrati pa vem, da se mi bo po vročih dneh pozimi še kolcalo.:)

Anonimni pravi ...

Budi sretna dok sja sunce, jer kod nas kad pocne kisa ne staje..Sve tri cestitke su ti predvne. Kad bih morala birat ne znam za koju bih se odlucila.
Lp, sonja.

Andreja pravi ...

ooo kako luštne voščilnice so nastale in prav vsaka je po svoje lepa in zanimiva.
Ja, tudi jaz imam sicer raje tole kot pa tisto pravo in dolgo zimo, mi pe je žal za vrt in travo, ki je v katastrofalnem stanju. Res, škoda :-)

Vladuška pravi ...

Res je bilo tezko ustvarjati v teh vrocih dneh. Tudi sama sem se lotila samo nujnih stvari. Ampak danes je ze veliko bolje, vsaj v Avstriji nas je razveselil prijeten dezek, ki je ohladil ozracje in trenutno je prav perfektno. Si pa se kljub vrocini zelo potrudila za rojstvo in dobra si, da si ustvarila kar 3 cestitke in se verizico. Vsa cast.

Simona pravi ...

Meni je tudi padla v oči zelena. In to zato, ker je drugačna - ravno zaradi barve. Prav krasno ji pristoji.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca