sreda, 10. julij 2013

Čestitke - sladoledne

V poletnih dneh paše ohladitev. V bazenu, morju, hribih, ali najenostavneje s sladoledom. Pri nas imamo radi  sladoled - vanilijo - burbonsko iz Hofra. Ssoseda nas vsako novo leto obdari s sirupom iz bezgovih jagod. Malo ga zagrejemo in polijemo po tem sladoledu - mhmhhm božansko. :-)

In v poletnem času paše sladoled tudi na čestitke. Ideje sem malce skombinirala z idejami iz Pinteresta, ki je zadnje čase velikokrat v uporabi :-)

 Sladoled v kornetu...


In zunaj :-)

V oranžni kombinaciji

 Notranjost

Vijola...


Kakšen okus sladoleda imate vi najraje?

5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Zelo simpaticno so nadevane te kepice v kornet :) Tudi meni je zelo vsec vanilija z raznimi sadnimi polivkami, na primer z vrocimi malinami, njami.

Martina pravi ...

Mmmm, si mi pa naredila skomine. Voščilnice so krasne. Sladoledne kepice v kornetkih so prav super. Pa še kombinacija pastelnih in živih barv...

Kristina pravi ...

Kako slastne barve - da se mi kar sline cedijo, še posebej, ko pišeš o sladoledu z bezgovim oblivom...

Klara pravi ...

Kako zelo so mi všeč tejle sladoledi. ssssssssssuper si jih naredila in barvno kombinirala... :)

Renata pravi ...

Krasne, barvne kombinacije, povezane v celoto.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca