sobota, 22. junij 2013

Poročna škatlica Lidija & Mitja

 Moja prva škatlica - čestitka. Ker je šlo za čisto posebno naročilo, sem se je lotila, z njo ni malo dela, ampak sem uživala prav v vseh rezanjih, lepljenjih, iskanju dodatkov. Za poročni par sem pomagala izdelati, izrezati tudi nekaj delov za vabila, škatle. Rdeča nit je jabolčno zelena in bela, marjetice...










Dan najlepših sanj je danes za Lidijo in Mitja... Vse lepo jima želim, veliko ljubezni, spoštovanja, naj jima bo postlano z marjetkami :-)

3 komentarji:

oldpunca pravi ...

Krasna škatlica! Verjamem, da ni malo dela z njo. Jaz jih bom samo občudovala pri vseh, ki se jih upate lotiti :-)

Nena pravi ...

zelo lepa voščilnica in super barvna kombinacija

Danica pravi ...

Čudovit izbor barv. Lepa škatlica.
Lp Danica

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...