torek, 7. maj 2013

Čestitke za obhajila

Maj je tudi čas, ko se vrstijo obhajila, birme, poroke. Rada naredim kakšno luštno čestitko za te dogodke. Trenutno tudi pomagam pri izdelavi raznih stvari za eno poroko: sedežni red, potek poroke, "prstan" za jedilnik...

A vse te poročne zadeve so še v polizdelkih, narezanih papirjih, čaka me še kar nekaj rezanja, štancanja, lepljenja, da vam bom lahko pokazala. Zato je danes objava namenjena čestitkam za obhajila.


Katera je vaša favoritka? Moja je...... oranžna - moja barva še zmeraj :-)

7 komentarjev:

Renata pravi ...

Lepe vse, tudi pri meni, vodi oranžna.

oldpunca pravi ...

Oranžna! To je namreč tudi moja barva :-) So pa vse zelo, zelo lepe.

Simko pravi ...

Lepe so...vse!

Danica pravi ...

Lepe so vse...oranžna pa je v prednosti:)
Lp Danica

Andreja pravi ...

Luštne, lepe, nežne kot morajo biti!!! Lepo si sestavljala :-))

Vladuška pravi ...

Res je cas birm in obhajil in zanimivo kako nas v bistvu narocila tudi vodijo v raznolika ustvarjanja. Jaz pa sem se najbolj ustavila pri prvi, nezni.

Janja pravi ...

Zelo lepo. Lp

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca