petek, 12. april 2013

Trideset, devet in sedem let

Tako je 3 čestitke, ena moška, drugi dve fantovski.

Ena uživaška, sezona piknikov se začenja, torta ne sme manjkat na praznovanju rojstnega dne, prav tako ne sadje :-)




Za devetletnika, katerega najljubše opravilo je... igranje z lego kockami :-)


In za sedemletnika lokomotivček Tomažek :-)


 Mogoče si ta vikend privoščimo prvo martinčkanje na ležalniku, ali pa piknik. Uživajte!

11 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Super so ! Mi prosim poveš, kako si delala LEGO kocke? Že lep čas imam nekaj podobnega v mislih, pa ne vem, kako se spraviti zraven.

Hali pravi ...

Narezala sem pravokotnike, jih malo osenčila, z luknjačem naredila krogce in jih lepila na pravokotnike. Ene krogce sem nalepila s 3d blazinacami, ene so na "tleh" :-) Hvala :-)

oldpunca pravi ...

Najlepša hvala :-) Pokažem, če mi uspe :-)

HRANDICA pravi ...

Super ideja z lego papirčki :). Novi nožki pa očitno nosijo pomladne izdelke, ha? :)) Super ideja za piknik na voščilnici.

katarina pravi ...

še mene je zamikalo piknikiranje:) Kakšna raznolikost, vsak posebej lepa!

Danica pravi ...

Hude voščilnice si naredila. Ta z lego kockami je prav IN! Lp

Andreja pravi ...

Joj Hali, kako fletne voščilnice si naredila! Kocke so super in res delujejo kot prave; ampak tista prva pa očara :-)) Danes sem tudi jaz nastavila zunanjo sedežno garnituro in zunaj popila kavico, mmmmm

Vladuška pravi ...

Jaaaa, koncno pikniki in pitje kavice na soncku. Smo le docakali :) Prav pomladno si ustvarjala in za decico je vedno fajn delat.

Simona pravi ...

Lušne - čisto vse po vrsti ...

Janja pravi ...

Zelo so lepe. Sploh prva je odlična. Lp

Nena pravi ...

ena lepša od druge. in vidim da mi je res lahko žal da nisem tudi jaz takrat vzela tistega piknik nožka....vidim da ga bom mogla rentat pri tebi ali pa pri Flo :)))

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca