torek, 12. marec 2013

Sladki nasmehi

Ste že slišali za Sladke nasmehe?

Na spletni strani so dekleta  napisala...

Otrokom v težkih trenutkih s tortami čaramo sladke nasmehe.
In ni ga lepšega kot veselje in iskrice v otroških očeh... nekaj kar je nekomu samoumevno, drugemu ni in tem otročkom Sladki nasmehi polepšajo rojstni dan s saldkimi dobrotami.
 
Ko sem izvedela, da bo potekala dobrodelna dražba izdelkov, sem se lotila dela. Izdelala sem dva kompleta nakita. Enega v črno - beli kombinaciji
 
 

 
in enega v črno-rdeči kombinaciji
 
 



Več o dražbi si lahko preberete TUKAJ.
 
Link do albuma izdelkov, ki sodelujejo na dražbi pa TU.
 
Akcija traja do 21. marca 2013, jaz pa upam, da bosta kompleta nekomu všeč in da se bo na računu Sladkih nasmehov nabral kakšen euro, da bodo dekleta še dolgo risale nasmehe na obraze malih slavljencev!
 
Ogrlica, prstan in uhani so zapakirani v lično okrašeno škatlico, tako da je komplet pripravljen tudi za to, da ga nekomu podarimo!
 
Sladek pozdrav vsem!
 
 

9 komentarjev:

Maja pravi ...

Bravo, da si se odzvala tako lepi akciji!

Simona pravi ...

Res si pridna in super za akcijo.

moi pravi ...

Krasno Hali, tako namen tort, kot dobrodelna akcija. Bravo!

Martina pravi ...

Tudi sama sem že slišala za Sladke nasmehe. Vse čestitke, Hali za tako plemenito potezo.

Vladuška pravi ...

Super Hali, da sodeluješ in lepo si vse pripravila.

Danica pravi ...

Čestitam Hali za sodelovanje pri dobrodelni akciji. Pohvala tudi za lepo izdelan nakit. Lp

Jana pravi ...

Lepi kompletki za čudovit namen.

Jana pravi ...

Lepi kompletki za čudovit namen.

AndrejaS unikati pravi ...

Pozdravljena!
Vabim te na moj blog http://asartunikati.blogspot.com/, kjer te čaka ena malenkost!
Lp

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca