sobota, 9. februar 2013

Album za osemdeset let

Najprej hvala vse za lepe želje... pošiljam vam en velik virtualni objem nazaj...
Moja čestitka, ki mi jo je naredila Tinkara je v bistvu tole :-)





Čestitka na asociacijo tegale zelenega vraga, brez katerega ne znam nič več nalepiti in je res nepogrešljivi del mojega ustvarjanja. Majhno srce je prečrtano zaradi voščila, ki je bilo napisano v notranjosti... mala oseba z velikim srcem  so zapisali, vedno nasmejana, včasih malo tečna. Ja tako je to v življenju tudi tečen moraš kdaj biti, ravno prav, da se stvari postavijo na svoje mesto, ane?

In danes vam pokažem album za gospo, ki bo dopolnila 80 let, rada ima zemeljske barve. Tokrat sem namesto paus papirja med listi uporabila mojo novo štanco...

Prva stran:


In kolaža notranjosti


Zraven še čestitka...


Lep pustni pozdrav, ena runda krofov je že v želodčkih!

12 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Jaz sem zadnji teden bila bolj vstran od vseh blogov, zato ti z malo zamude želim najprej vse vse najboljše ob tvoji okrogli 41-ki :))) Darilo je krasno in zdaj bo redno dišalo po odlični kavici pri vas :) Tudi tvoja hči se je lepo potrudila in ideja za čestitko je super. Ti pa ustvarila krasen album.

Renata pravi ...

Najprej tudi z moje strani, vse najboljše ob ....rojstnem dnevu. Album je pa fenomenalen!!! Si lepila papir na lepenko, ali vezala barvni karton?

Simona pravi ...

Tale album je pa čisto v mojih barvah. Prelep je!

Tanja E. pravi ...

No, zdaj pa vem:)) Tega lepila (še) ne uporabljam, zato ga nisem prepoznala. Tudi ti si prelepo ustvarjala. LP:)

Danii pravi ...

Čudovit album :-)

Hali pravi ...

Hvala vsem! Renata, lepenko sem oblekla v scrapbook papir za platnice, notranjost so barvni kartoni, eko karton...
Tanja, potem moraš nujno preizkusiti tole zeleno lepilo :-)

Amikadeja pravi ...

Tudi jaz tega lepila ne uporabljam in ne bi pomislila, da je voščilnica narejena na to idejo...Super!

Album pa...krasen, krasen, krasen. Barve, dodatki...Ah, kar listala bi ga...srečna dobitnica!

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Živjo,
sem prvič pri tebi in navdušena! Zelo lepe stvari izdeluješ. Tale voščilnica in album sta čudovito darilo! Veliko navdiha in ustvarjalnih trenutkov še naprej:)
Lp

Tina pravi ...

Voščilnica lepilo je naravnost mega! Album pa je zelo lep in voščilnica je krasen par.

Janja pravi ...

Album in voščilnica sta v čudovitih barvah. Prelep kompletek si naredila. Lp

oldpunca pravi ...

Vse najboljše za okroglih 41 :-)

Nena pravi ...

UAU

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca