sreda, 16. januar 2013

Uhani 2

No ni minilo veliko časa od zadnje objave o uhanih :-)
V trgovini Hobby art je res krasna ekipa in naročene stvari so skoraj vedno že naslednji dan pri meni, zato sem lahko dokončala uhane, ki sem jih omenjala zadnjič.

Modri, tri različne oblike...


Rdeče črni z grobo površino...

In tale vrtnica, ki je bila delana že dolgoooo nazaj in jo res "šparam" :-)

 

... turkizno modro - zeleni...


Pašejo tudi malo bolj živahne barve v tej beli zimski pravljici, kaj?



In ja tudi pajki so si zaželeli malo snežne idile. Tega je Tinkara opazila skozi kuhinjsko okno, ko je pekla...



Uživajte!

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

Fino si dokončala uhančke in jih dala na osnovo za prodajo. Zimska idila je res čudovita in če je zraven še kakšen sladki grižljaj, še toliko bolje :)

Nena pravi ...

spet si pridan. moj fimo se bo pa po mojem prej posušil predno ga bom spet vzela v roke. tele zimske idile imam pa jaz pošteno povedano poln kufer čeprav takole skozi okno je res lepa....no tale pajek je pa zgleda malo pmešal letne čase ali pa je kakšna eskimska sorta :)

Čestitka za dvoletnika

Za dvoletnega Naceta in njegov drugi rojstni dan. Traktor pa obvezno na čestitki :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.