sobota, 19. januar 2013

Štiri leta

 Tai dobi vsako leto čestitko za rojstni dan. In seveda vsako leto pozabim, kakšno sem mu naredila lepo poprej...zato rada objavljam na blogu - tako ostanejo določene stavri shranjene in jih lahko pogledam :-)
Ugotovila sem, da me zmeraj vleče v zmajčkaste vode pri Taiu.Mhmhmh ampak letos je dobil dinozaversko... zakaj? Ker je nor na vse kar je povezano z dinozavri.

Idejo sem našla na netu, vse polno je raznih dino čestitk, pa dino kostumov za pusta pa tort in raznoraznih ustvarjanj.


Tale donozaver je prijazen, odlično se razume z metulji saj je samo rastline ;-)

In samo še obvestilo, da me danes najdete (in moje izdelke)  od 9-19. ure v Planet Tuš Celje. Neee, ne bom sama, z mano bodo tudi druge ustvarjalke, zato prijazno vabljeni!

6 komentarjev:

Simona pravi ...

Simpatično navihan je tale dino. A ni hecno, se mi zdi, da dinomanija res ne zaobide nobenega kratkohlačnika. Našega se je tudi držla, kar veliko let, če se prav spomnim.

Janja pravi ...

Hudo prijazen dinozaver :). Zelo luštna voščilnica. Lp

Andreja pravi ...

Tudi jaz nečakinjam vsako leto naredim voščilnico in mislim, da bo to res lep spomin :-))
Tale dinozaver je zelo simpatičen in voščilnico si krasno sestavila skupaj!

Vladuška pravi ...

Tai bo zagotovo vesele te pisane in vesele čestitke.

Mojca pravi ...

Luškaaaaan :) Pa te pikice :)

Tina pravi ...

Krasna in super vesela voščilnica. Kar vidim srečne učke! Upam, da ste se imele v Tušu lepo!

Čestitka za dvoletnika

Za dvoletnega Naceta in njegov drugi rojstni dan. Traktor pa obvezno na čestitki :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.