torek, 1. januar 2013

Srečno 2013

Naj bo srečno, 
naj bo zdravo, 
naj bo ustvarjalno 
in naj bo vsaj tako dobro kot je bilo 2012!


Po čem si bom jaz zapomnila leto 2012?

... po vstopu v 4 desetletje  življenja ( in ne nič ni drugače samo bolj "modra" sem če verjamete)

... po nešteto presenečenjih, ki so mi jih pripravili vsi moji domači, prijatelji, prijateljice - res sem SREČEN človek ob toliko pozitivnih ljudeh okoli sebe

... po odplačilu zadnjih obrokov kredita za hiško :-)

... po moji prvi udeležbi z izdelki na sejmu

... po cARTU ( sejem unikatov v Celju)

... po mojih cART - ikah, ki so vstopile v moj svet in po nekaj mesecih se mi zdi, da jih poznam od nekdaj

... po izletu na slovensko morje, solinah, fitnesu na prostem po neskončnem smehu in dobri volji z mojimi puncami, po vožnji po Ljubljanici, skupnemu ustvarjanju

... po najlepši novici, ki sta nam jo zaupala moja sestra in njen Janez - še nekaj mesecev in postala bom TETA

... po izletu v Sarajevo 

... po čudovitem koncertu Gibonnija v Cvetličarni

... po tem, da sem mama najboljšim otrokom na svetu in žena najboljšemu možu

To je to, sigurno sem še kaj pozabila, a kaj ko se je toliko lepega zgodilo. 

Živite svoje sanje, živite svojo pravljico, najdite v letu, ki prihaja same svetle zvezdice.

 SREČNO!

13 komentarjev:

Simona pravi ...

Hali, prijazno leto 2013 tudi tebi in tvojim. Vesel sem, da te poznam.

Helena pravi ...

Lepo in prijazno leto je za tabo. Naj bo tako tudi v tem. Bo, ker si boš takšnega naredila. Enako želim tvojim dragim.

Andreja pravi ...

Tudi tebi Hali želim vse dobro: zdravje, veselje, srečo, veliko ustvarjanja ... :-))
Bodi lepo na prvi dan novega leta!

Tanja E. pravi ...

Srečno v vseh pomenih tudi tebi in tvojim! LP:)

Tina pravi ...

Hali, tako lepo je prebrati tvoje besede... Tudi jaz tebi in tvojim želim res lepo, zdravo in prisrčno leto.

Karmen pravi ...

Srečno v novem letu in čim več lepega!

Vladuška pravi ...

Hali hvala in tudi tebi želim eno krasno leto. Naj ti prinese še več tako lepih trenutkov in dni, kot ti je 2012.

Andreja pravi ...

Naj bo leto 2013 prijazno tudi s teboj.

Jana pravi ...

Tko lepo, da je že skoraj kičasto. Ha, ha, ha.
Želim ti vse dobro in da bo to leto še boljše!!

Nena pravi ...

Hali tudi tebi vse lepo v leto 2013 in hvala ker si moja prijateljica

Maja pravi ...

Hali, tudi tebi želim vsaj tako čudovito leto kot je bilo 2012, polno uresničenih sanj.

Creatissimo pravi ...

Hvala za dobre želje. Srečno tudi tebi!

klementina pravi ...

srecno tudi tebi in tvojim=) lepo leto je za tabo naj bo naslednje se lepse =)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca