petek, 9. november 2012

Božično - novoletne 2


Kot sem obljubila je tu nova serija.

Hvala vsem za prijazne komentarje :-) Sprašujete me, koliko ur ima moj dan :-) Tudi na našem hribu jih je le 24. Spim bolj malo in imam res veliko pomoči od moža ( pri gospodinjskih opravilih, nakupih itd.) in seveda otrok. Velikokrat smo skupaj, mi pomagajo pri kakšnih izrezih, barvanju. Ali zložijo perilo iz sušilca, posesajo vse bleščice, papirčke, ki so po tleh.Takrat se veliko tudi pogovarjamo... in smejimo in jezimo. Računamo, beremo, odgovarjamo na vprašanja, poslušamo govorne nastope. To je to in ja, zadnjih par mesecev sem v bistvu čisto prekinila sodelovanje s televizijo :-). Zvečer malo pogledam po blogih, pa FB , potem še kakšna stran knjige in to je to. Glede na trenutno situacijo v državi je to krasen recept, da moji živci ne trpijo in da se jezim le zaradi kakšne štance, ki se mi pokvari, lepila, ki ne prime dovolj, fima, ki je trd in drobljiv. Ampak ta jeza hitro mine - saj veste večen optimist in res je za dežjem vedno posije sonce.

Kakšen uvod, kaj?
Kakorkoli tukaj so 4 serije voščilnic, ki se razlikujejo le v barvi.

Zelena...


Modra...

... obdelana tudi notranjost...


Še ena "gasilska"

Rdeča...



Rjava...



Zadnji dve sta moji favoritki. Katera barva je vam najbolj padla v oči?

5 komentarjev:

Tina pravi ...

Kako čudovita kolekcija! Se pa tudi jaz podpišem pod najljubše razloge za razburjanje :-)

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

poleg vse tvoje & družinske organizacije pa si obdarjena še z dobrimi idejami in očitni hitrimi rokami.
spet prekrasne kolekcije.
Bravo, ni kaj!!

Kristina pravi ...

Čudovite so - tudi meni naj naj rdeče in rjave. Sicer se pa popolnoma strinjam z razlogi za razburjanje - najlaže se preživi trd fimo pa slabo lepilo, saj je kmalu bolje.

Klara pravi ...

Zelo so lepe...tudi meni je najbolj všeč rdeča varianta.

Katarina B. pravi ...

Pozdravljena,
čestitke so čudovite v vseh barvah, a ker je moja najljubša zelena, ni bilo treba dolgo razmišljati katera mi je najprej padla v oči :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca