sreda, 17. oktober 2012

Dobitnica beležke



Matematična formula, kar tako, ker sem si zaželela kaj drugega kot izkoristiti random.org za žreb, ali pisati vsa imena na listek in izvleči enega :-)

Račun:

5 - Tinkarina številka
3 - Andraževa
9 - Matevževa

R= 5x3-9 = 6

Kot šesta je oddala komentar MAJCHA!



Blogger majcha pravi ...
Oooo, jaz bi pa mela beležko in točno vem, kaj bi vanjo zapisovala :)
Super si, Hali!



 Čestitke in pošlji mi na mail želje za beležko...



3 komentarji:

majcha pravi ...

Iiiiiii :) Tegale sem se pa res prav razveselila :) Danes že ves dan dežujejo luštne stvari - klepeti s prijatelji, dobitek na lotu (pod 3 EUR, je pa ;)), fina poštna pošiljka, spodobni delovni uspehi pa vseeno čas za uživanje, tole je pa prav krasna pika na I. Super vesela sem, da tudi tvoje številke kažejo v mojo smer. Se javim na mejl. Hvalahvalahvala!!!!!!

Simona pravi ...

Čestitke!

Janja pravi ...

Čestitam nagrajenki.

Voščilnica za krst

  Še ena je nastala, za deklico Patricijo v nežnih barvah in v notranjosti prostor za darilo. Galerija meseca aprila Najlepši par.